Εισαγωγή στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ (e-marketing)


Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ έχει τρεις αρχές ως ακρογωνιαίους λίθους:

1. Αμεσότητα

Το Διαδίκτυο μεταβάλλεται σε ταχύτατο ρυθμό και online κοινό, του οποίου οι  εκτάσεις προσοχής είναι μικρές, περιμένοντας στιγμιαία ενημέρωση και πληροφόρηση.  Έτσι, για να διατηρήσει μια επιχείρηση την εύνοια και την προσοχή της ομάδας αυτής, θα πρέπει να ανταποκριθεί με απευθείας μηνύματα και να αλληλεπιδρά με τις κοινότητες όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

2. Εξατομίκευση 

Οι διαδικτυακοί/ ηλεκτρονικοί πελάτες δεν είναι πλέον απρόσωπα μέλη ενός μεγάλου ακροατήριου-στόχου, αλλά άτομα τα οποία θέλουν να τους απευθύνονται προσωπικά. Έτσι, η επιχείρηση καλείται να κάνει χρήση του πλούτου των προσωπικών πληροφοριών στο Διαδίκτυο προς όφελός της, στοχεύοντας στους σχετικούς ανθρώπους με ακρίβεια αλλά και σε προσωπικό επίπεδο.

3. Συνάφεια 

Η διαδικτυακή/ηλεκτρονική επικοινωνία πρέπει να είναι ενδιαφέρουσα και σχετική με τον αναγνώστη, αλλιώς απλά θα αγνοηθεί. Με όλες τις πληροφορίες που ανταγωνίζονται για την προσοχή του «ακροατηρίου» μιας επιχείρησης στο Διαδίκτυο, η επιχείρηση θα πρέπει να βρει έναν τρόπο ώστε να ξεχωρίζει και να κάνει τους αναγνώστες να συμμετάσχουν. Ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι με το να τους δίνει αυτό ακριβώς που θέλουν, όταν το θέλουν.









Τι είναι "Brand"

Με τον όρο brand εννοείται μια μάρκα, μία φίρμα, μία επωνυμία, δηλαδή ένα εμπορικό όνομα. Ένα όνομα, ένας όρος, ένα  σημάδι, ένα σύμβολο ή έ...

Δημοφιλείς Αναρτήσεις